Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak mi Paroubek udělal krásný den aneb Kdo to tu lže?

Svět byl na mě ten den mimořádně vlídný. Proč, pochopil jsem až večer. Soused, který na mě nikdy nepromluvil, ba nepozdravil, mě u panáka řekl: „Myslel jsem si, že jste náfuka, když o vás ale Paroubek napsal, že lžete, tak to musíte bejt slušnej a rovnej chlap."

*** 

Pošťačka, která jindy zatajuje (ne-li krade) balíky a schválně schovává doporučená psaní se rozzářila: „Dobrý den, pan Komárek, tady vám nesu něco z banky" Když jsem jí chtěl dát pár drobných od cesty, odmítla.

Jindy nerudný až hrubý řidič autobusu se na mě usmál, jako bych byl nějaká modelka, což nejspíše nejsem.

V práci se naopak kolegyně zamračila: „Ty jsi teď hvězda a ne vlastní zásluhou". S tím samozřejmě nemohu souhlasit. Za hvězdu se, jako každý novinář považuji v každé situaci.:-) Kolegyně to ale až dosud (jako žádný novinář o druhém novináři) neuznala.

V posilovně se ke mně přitočil svalovec. Bál jsem se, že mě udeří. On mě však poplácal po rameni, což bylo jako by mě udeřil. Anabolika jsou anabolika. „Seš frajer, kámo", zamumlal.

Žena, která mi vaří nanejvýš filé, a to jen ve svátek, udělala tentokrát guláš a buchty.

Proč je svět ke mně tak vlídný, pochopil jsem až večer. Soused, který na mě nikdy nepromluvil, ba nepozdravil, mě nesměle pozval na panáka. V průběhu debaty jsem se zeptal, proč tak náhle změnil názor. Odpověděl otevřeně: „Myslel jsem si, že jste náfuka, když o vás ale Paroubek napsal, že lžete, tak to musíte bejt slušnej a rovnej chlap."

Předchozí řádky jsou, přiznávám, lehce nadneseny, i když v jádru jsou pravdivé. Laskavý čtenář má ale právo posoudit, zda lžu já nebo Jiří Paroubek.

Nuže, zde fakta k posouzení:

Paroubek píše: „Pan Komárek zřejmě trpí bájnou lhavostí. Tedy pokud jde speciálně o mou osobu. A je to jeho trvalý duševní stav. Nedávno jsem se dozvěděl v MFD právě z jeho pera zaručeně „pravdivou" zprávu, že prý za přehmaty policie a „nezávislých" soudů v kauzách biolíh a paní Jourové mohu já. Prý proto, že jsem rozpoutal hon na „šibaly".

Já jsem ale v článku před několika týdny napsal: „Možná tomu napomohla i společenská atmosféra honu na šibaly, kterou pod heslem „padni komu padni" rozpoutal Jiří Paroubek. Zálusk policistů na vysoké úředníky, údajně namočené v korupci, tak dostal volný průchod. Ale i kdyby to tak bylo, policii a spravedlnost to neomlouvá. Spíše jí to přitěžuje."

To je pravý opak toho, co Paroubek tvrdí.

S krásou a atraktivitou je to možná ještě větší legrace.

Paroubek cituje sebe sama: „Svou atraktivitu mají ale ženy i potom, jenom kritéria se už přesunují od fyzické krásy ke kráse, kterou jsme si zvykli označovat jako duševní." Říká přitom, že já lžu, když jsem ho nařkl, že ženu vidí krásnou jen do čtyřiceti. Pro kohokoli soudného, kdo zná aspoň základy základů logiky, můj názor potvrzuje!

Pan Paroubek je ale ještě větší borec, než jste si mysleli. Vyčítá redakci MF DNES, že otiskla jen část jeho reakce. Chtěli jsme ji otisknout celou! Jen s mým dovětkem, který by uvedl na pravou míru ty „šibaly". Jenže pak jsme zjistili, že Jiří Paroubek byl tak říčný, aby se o jeho myšlenkách dověděl svět, že už je napsal na blog. Nezbylo nám, než z blogu přesně citovat...

Martin Komárek, redaktor MF DNES

 

 

 

Texty, jež předcházely tomuto blogu Martina Komárka, si přečtěte zde:

Jiří Paroubek: Pane Komárku, proč stále lžete?

Jiří Paroubek: Proč ta licoměrnost, holoubkové?


Martin Komárek: Forever young...
Výňatky z článku, na nějž Jiří Paroubek reaguje v článku Pane Komárku, proč stále lžete?

Mládí bude delší. Vzhledem k tomu, jak Evropané stárnou, bude mladým ještě osmačtyřicetiletý člověk. Je už skoro povinností připomenout oslavy padesátin národního barda Vrchlického, jenž byl takto národně zjihlým tiskem na přelomu devatenáctého a dvacátého století zván velebným kmetem.
I muži mnohem mladší v té době nosili bradky, kroutili si kníry, kadeřili pleš a s lorňonem a cibulemi, naditi ve vestu a redingot, vyhlíželi jako sedmdesátníci. Navíc se patřičně zle, dospěle a povýšeně tvářili.
Proč nepíšu o ženách? Ty padesátileté už na veřejnost nevylézaly.
....

Pravda, i dnes jsou výjimky, filozofové, kteří považují drsné působení času za nezlomné fátum. Takový Jiří Paroubek, jeden z titánů moderního českého myšlení, se domnívá, že žena může být krásná jen do čtyřiceti. Pokud bude hranice mládí posunuta až do osmačtyřicítky, budou podle Paroubkovy stupnice ženy mladé a krásné (do čtyřicítky) a ženy mladé a ošklivé (mezi čtyřicítkou a osmačtyřicítkou.) Otázka je, jak nazvat ty po osmačtyřicítce.
...

Navzdory Paroubkovi je tedy pravděpodobné, že se mládí bude takto prodlužovat. Společnost se tomu částečně přizpůsobuje. Penzi dostanete v pozdějším věku. Lidé mají děti ne ve dvaceti, ale ve třiceti či čtyřiceti.

...

 

 

 

Autor: Redakční blog MF DNES | pátek 5.9.2008 16:47 | karma článku: 40,76 | přečteno: 8990x
  • Další články autora

Redakční blog MF DNES

Pohádka o Paroubkovi: Schůzka nebyla, vejce neletělo

Tři fakta o Jiřím Paroubkovi: v pondělí se nesešel s Janou Bobošíkovou. V Kolíně na mítinku na něj neletělo vejce. Hoteliér Ďuričko nebyl jeho kamarád.

1.7.2009 v 15:55 | Karma: 44,30 | Přečteno: 8421x | Diskuse| Politika

Redakční blog MF DNES

Muž, který mluví, aby přežil

Jsou to skoro tři měsíce, co se mi ozval kontakt z pražské galerky. Prý se v Praze schovává podnikatel z Teplic, který si několik let platil policisty.

25.6.2009 v 14:53 | Karma: 27,18 | Přečteno: 5342x | Diskuse| Společnost

Redakční blog MF DNES

O Borůvkové a mediálním lynči

Alena Borůvková sice neuspěla ve volbě místopředsedkyně ČSSD, ale v jednom se po bok Jiřího Paroubka už dávno zařadila - v útocích na média.

15.6.2009 v 11:30 | Karma: 36,38 | Přečteno: 4648x | Politika

Redakční blog MF DNES

Jak těžko jsem sháněl Pavla Nedvěda

Stepuju za plůtkem u hřiště Juventusu Turín stejně jako kupa dalších novinářů. Diktafon zapnutý, pětkrát zkontrolovaný, jestli se mu náhodou nevybíjejí baterky. Pavel Nedvěd právě ukončil kariéru v klubu, za pár minut mezi nás musí přijít. Potvrdí, že s fotbalem končí úplně, jak se spekuluje?

2.6.2009 v 12:32 | Karma: 16,07 | Přečteno: 4965x | Diskuse| Sport

Redakční blog MF DNES

Slivovice po ránu a zvýšený tlak

Na sjezdy lidovců jezdí novináři rádi. Jsou totiž vyhlášené pohostinností.

1.6.2009 v 11:59 | Karma: 12,71 | Přečteno: 4873x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:25

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Pomstím Palestinu, psal ve Francii podezřelý z únosu a znásilnění Židovky

25. dubna 2024  16:18

Policie ve Francii zadržela dvaatřicetiletého muže z pařížského předměstí Gennevilliers, který čelí...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:15

Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6145x
Redakční blog MF DNES
Své dotazy nám můžete posílat na blogmfdnes@idnes.cz